Niet direct, want het deel wat bepaald wat men leuk lijkt of niet is bij ieder mens verschillend en niet per geslacht bepaald.

MAAR, door een soort van instinct, neigen mannen en jongens vaak naar ruiger, stoerder, harder, en vrouwen en meisjes naar rustiger, melodischer, enzovoorts.

Maar het zegt weinig want er zijn veel meiden die hardrock luisteren, veel jongeren die klassiek luistenen en jongens die pop luisteren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je 1000 mannen en vrouwen gaat vragen naar hun favoriete genre zal daar vast wel een ander antwoord uitkomen. Toch blijft het meer een persoonlijk onderwerp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Over smaak valt niet te twisten, dat verschilt qua muziek niet zo zeer per geslacht maar, net als met alles eigenlijk, per persoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou zeggen dat jongens meer naar Dubstep enz luisteren , maar da zijn maar vooroordelen .