Weet iemand een gratis muziek edit programma voor Windows 7?

Ik gebruikte altijd Audacity om muziek te editen. Dus het bijknippen van de tracks en ze op een gelijk volume te zetten. Audacity beweerd dat hun bèta versie geschikt zou zijn, maar ik kan de download nergens vinden. Weet iemand een alternatief?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Op deze website staat meer over Audacity met korte handleiding over mp3 plugins.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks
Mixcraft5
Kost eigeblijk geld maar ik wil je het wel sturen