Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de naam van een zanger (die denk ik transgender is). Met Lang haar en een witte jurk. De muziek was Lou Reed-achtig.

5 maanden geleden
in: Muziek
Amadea
5 maanden geleden
De formulering van de vraag schept bij mij verwarring. Gaat het nou om een zanger of om een zangeres?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
5 maanden geleden
@Amadea "...die denk ik transgender is..."
Het lijkt er op dat je mag kiezen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Je zou kunnen denken aan de zangeres Anohni, voorheen bekend als Anthony Hegarty. Ze heeft een unieke stijl die soms de vergelijking met Lou Reed oproept, vooral met haar emotionele en krachtige stem.

Anohni heeft lang haar en draagt vaak opvallende kleding, zoals jurken, die haar expressie benadrukken. Haar muziek mengt elementen van rock, elektronica en soul, wat het wat dichter bij de Lou Reed-sfeer brengt.

Er zijn uiteraard ook andere artiesten die passen in deze omschrijving, dus wie van jullie heeft nog meer suggesties of kenmerken die kunnen helpen om de juiste zanger of band te vinden?
(Lees meer...)
5 maanden geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing