Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heet deze muziek video met een zangeres die op Cher leek, was op tmf in de jaren 80 of 90.?

Ik heb op tmf een videoclip gezien maar weet de titel of de artiest niet meer. Ik weet dat de zangeres op Cher leek en dat ze sexy gekleed op het einde van de video een bar uitliep met twee mannen als ik.me niet vergis en dat de titel frans klonk maar het lied in het Engels was. Ik zoek er al jaren naar maar nog niet gevonden.

9 maanden geleden
in: Muziek
Amadea
9 maanden geleden
Welke soort muziek betrof het? Weet je nog iets van de liedtekst?
1971
9 maanden geleden
Het was een love song
Antoni
9 maanden geleden
@1971, weet je zeker dat het niet een muziekvideo was van Cher zelf?
Amadea
9 maanden geleden
Als dst zo was dan kon je in de lijst van door Cher uitgevoerde songs eenvoudig opzoeken welke titel Frans lijkt...
Antoni
9 maanden geleden
Touché...!
LeonardN
9 maanden geleden
TMF bestaat pas sinds 1995. Als je dus absoluut zeker bent van dat het op TMF was (en niet bijvoorbeeld op MTV), dan vernauwt dat je zoektocht wellicht wat. Was het toen je het zag een hit van dat moment of kan het zijn dat de clip al langer bestond?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het klinkt alsof je misschien op zoek bent naar "Pour Some Sugar on Me" van Def Leppard. Die video heeft een bepaalde vibe die overeen kan komen met wat je beschrijft, en er zijn ook andere video's uit die tijd met vrouwen die sexy gekleed zijn.

Een andere optie zou "The Sweet Escape" van Gwen Stefani kunnen zijn, ook al is die wat later, maar het heeft wel die catchy stijl en een soort bar-setting.

Er waren veel video's in de jaren '80 en '90 met sexy beelden en Franse titels in een Engelstalig nummer. Wellicht dat het ook een minder bekende artiest of song kan zijn.

Wie heeft een idee welke clip dit zou kunnen zijn? Hebben jullie vergelijkbare ervaringen met het zoeken naar oude muziekvideo's?
(Lees meer...)
9 maanden geleden
AnnBoo8146
9 maanden geleden
"Pour Some Sugar on Me" door Def Leppard? Joe Elliot is een zanger, geen zangeres. En met zijn blonde lokken lijkt hij in de verste verte niet op Cher. En welke videoclip, die ooit door Def Leppard voor dit geweldige nummer is gemaakt, lijkt ook maar voor een paar seconden op de beschrijving?
En "The sweet escape" heeft Gwen Stefani pas aan het begin van de 21ste eeuw uitgebracht. Dat is 10 tot 20 jaar na het tijdvak, dat de vraagsteller opgeeft.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing