Kijk even op www.mixxx.org, daar is een programmaatje te downloaden waarin je je mp3'tjes kunt openen en bewerken ;)
Je moet dan wel mp3'tjes op je computer hebben staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oew das traktor maar dat is verschrikkelijk duur! Wel iets van 800 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gratis (illegaal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 160 euro kan je bij feedback , traktor kopen en een numark mixtrack controller dit werkt erg fijn
Gebruik al jaren Traktor DJ. Betere is er naar mijn mening niet. Als alternatief heb je nog Virtual DJ.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Simpele is virtual dj. Ik raad je beter aan Magix music maker 14, 15 of 16. Ook fruity loops studio is een hele goede dj progje.

Bij magix music maker, heb je standaard samples, zoadat je al een nummertje kan maken. Om echt te dj-en zou ik voor Fruity Loops Studio gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik audacity, gratis en voor niks. staan veel tutorials voor op YT.