Welk pianostuk wordt er gespeeld bij Ivo op Zondag?

Het betreft het item de zondagochtend van....

3 maanden geleden
in: Muziek
Amadea
3 maanden geleden
Zou het een compositie van Hans Zimmer zijn?
Pieterke
3 maanden geleden
Vraag het even na bij Avro/Tros. Dezelfde vraag is hier al eerder gesteld en is toen niet beantwoord.
Antoni
3 maanden geleden
@SanSan, soms staat het gespeelde muziekstuk vermeld in de ondertiteling. Dus kijk de uitzending terug en zet pagina 888 van Teletekst aan, zo raad ik je aan!!
jjz
3 maanden geleden
John Williams - Theme From Sabrina Omroep bellen? Teletekst? Da's oldskool en nooit gegarandeerd. Dit doe je met AI cq Shazam op je smartphone.

Geef als eerste antwoord