Wanneer treden The Fray, Snow Patrol, The Script nog eens op in Nederland?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Snow Patrol treed 20 tot 22 augustus op in Biddinghuizen; bij het A Campingflight to Lowlands Paradise evenement. Maar de kaarten zijn hiervoor al uitverkocht helaas.

Van de overige artiesten staan er zover ik kan zien, geen concertenten gepland in Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie onderstaande link voor antwoord op je vraag. Ik zweer erbij!! Hier staat ALLES op!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*The Fray was Oktober 2009 voor het laatst in Nederland, er zijn nu nog geen nieuwe concerten gepland.

*Snow Patrol treed dit jaar op van 20 tot en met 22 Augustus op Lowlands in Biddinghuizen.

*The Script was in Juli 2009 voor het laatst in Nederland,
Daarvan zijn er nog geen nieuwe concerten in Nederland gepland.