Welke nummer werd er vandaag op 24/8 op 3fm gedraaid tussen deze twee nummers?

Tussen "Gemma Ray - Beck" en "Bellrays - on Top". Het was net, tussen 22:00 en 23:00 op de radio, ter nagedachtenis aan de verongelukte directeur van 013.

Het was een rustig country-achtig nummer, gezongen door een vrouw.

Doordat het van een LP is gedraaid, wordt het nummer niet weergegeven in de Playlist, misschien heeft iemand het toevallig ook gehoord en weet de titel.

12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beftreffend... Leuk woord. Vindt mijn man ook ;-)
Annswers
12 jaar geleden
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar de euh, betreffende redactie :)

Antwoorden (1)

Hier staan alle gedraaide nummers.