Wie is de uitvoerder van een bepaald trancenummer?

Ik ben op zoek naar uitvoerder van een trance nummer uit de Oldskool retro/trance periode van de jaren 90.
Ik kan me nog 2 zinnen herinneren:
Until I find some peace of mind, I keep on searching for you
Het wordt gezongen door een man

12 maanden geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Om de uitvoerder van een bepaald trancenummer te achterhalen, kun je het beste online zoeken naar de titel van het nummer. Vaak wordt de uitvoerder vermeld op streamingdiensten zoals Spotify of YouTube. Als dat niet het geval is, kun je ook zoeken op websites zoals Discogs of AllMusic.
Bronnen:
4 maanden geleden