Hoe kan het dat ik bijna nooit goed slaap met muziek aan, maar met hardcore binnen 5 minuten slaap?

Ik luister heel graag hc, maar ik val helaas altijd in slaap, en bij andere muziek niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Omdat je hardcore mooi vindt, word je sneller ontspannen en val je hierdoor sneller in slaap. Bij andere muziek ontspan je niet zo snel en daarom val je ook niet snel in slaap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Na een drukke dag heb je misschien een moment voor je zelf waardoor je ontspannen bent en geniet van het muziek waar je van houd en dat helpt je dan in slaap vallen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je hebt geen pilletje geslikt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
reactie geen antwoord.
Een antwoord met een vraag erin? Lol Fail :D