Hoe heet het chanson dat claire dronken zingt in gooische vrouwen?

In seizoen 4 aflevering 9 van gooische vrouwen staat Claire dronken aan een piano in het hotel een Frans nummer te zingen. Ik versta er alleen niks van en kan het nummer daarom ook niet vinden. Ben gewoon heel benieuwd hoe het origineel klinkt. Kan iemand me helpen?

een jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Antwoorden (2)

De titel daarvan is "Chaque fois". In het Nederlands betekent dat: Telkens weer. Bekend van Willeke Alberti. De Franse versie wordt gezongen door Wende Snijders.
Amadea
een jaar geleden
Anoniem_vdbx
een jaar geleden
Dank voor je snelle reactie!
Het chanson dat Claire (gespeeld door Linda de Mol) zingt in de film Gooise Vrouwen is "La Vie en Rose" van Edith Piaf.
9 maanden geleden