Wie is de zangeres, roodharig en in de video zit ze op een schommelstoel?

Ik probeer een zangeres te herinneren. Ik weet er het volgende over. In de muziek video van het liedje zit de roodharige zangeres op een schommelstoel met een donkere achtergrond. Het liedje komt uit de periode 2000 - 2010. Ze heeft een heel unieke stem, zoals anastacia ook heeft. Het was een one hit wonder. Ze is ook ooit besproken bij RTL Boulevard. Dit is alles wat ik nog weet. Hopelijk weet iemand wie ze is.

een jaar geleden
in: Muziek
2.5K
Antoni
een jaar geleden
@MichaelTarron, is het lied in de Engelse taal? Of een andere? Welke?
tinus1969
een jaar geleden
Black velvet van alannah myles?
HannekeJanssen
een jaar geleden
Als het Engelstalig / Amerikaans is zou je Florence and the machine kunnen bedoelen?
MichaelTarron
een jaar geleden
@Antoni Het is inderdaad een Engelstalig nummer.
MichaelTarron
een jaar geleden
@HannekeJanssen Yes, dat is het! Super bedankt.
HannekeJanssen
een jaar geleden
Ha, leuk! Ik dacht roodharig, met een bijzondere stem: dat moet haarzijn!
Antoni
een jaar geleden
@MichaelTarron, @HannekeJanssen, welk nummer, welk lied is het dan van haar? Ze was/is geen one hit wonder..., zeker niet in Groot-Brittannië!
MichaelTarron
een jaar geleden
@Antoni Het ging om het nummer 'You’ve Got the Love'

Antwoorden (1)

O.k., dan als antwoord nav jouw reactie op mijn reactie: Florence van Florence and the machine.
een jaar geleden