Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik Rock- en Metalband patches kopen?

Heeeyy :),
Ik zou graag een spijkervestje met korte mouwen kopen, en hier allemaal Rock- en Metalband patches op naaien. Mijn eerste vraag is of iemand weet waar je zo'n vestje in een vrouwenmaat kan kopen. Mijn tweede vraag is of iemand weet waar je die patches kan kopen. Op large.nl heb je er veel, maar ik zoek nog patches van o.a. The Rolling Stones, The Beatles, Nirvana en The Red Hot Chili peppers (Als deze patches bestaan)..
Dus ik zou graag willen weten waar iedereen zijn/haar patches koopt.

Alvast heel erg bedankt!
\m/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

voor patches kan je ff marktplaats kijken en ze hebben genoeg vrouwen skijkervesten op zalando.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt inderdaad op Marktplaats zoeken, maar ook bij diverse metalpostorders zoals Nuclear Blast, EMP, Large e.d.
Vroeger had je her en der van die alternatieve winkels, maar ik heb nu de indruk dat er lang niet zoveel meer zijn. In Duitsland zie je er nog wel meer, ook grotere winkels, bijv. in Essen.
Hier in de regio Arnhem/Doetinchem zou ik zo'n winkel niet eens meer weten... jammer maar het internet zal wel de hoofdoorzaak zijn.
Je vindt ze vast wel!

\m/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding