Weet iemand welk nummer op de B-kant van de single "Mr Blue" van Rene Klijn stond? Kan het nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Op de CD single staat o.a My best friend van Lois Lane

Toegevoegd na 4 minuten:
en i need you met Candy Dulfer

Toegevoegd na 22 minuten:
En ondanks dat ik een enorme Vince Clarke fan ben vind ik my best friend beter (en zelfs beter dan het origineel) dan de MR Blue cover van Yazoo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onder de huidige omstandigheden had hij nu nog geleefd, maar dat gold natuurlijk ook voor Freddie and long ago Rock Hudson.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jep! Het is My Best Friend. Bedankt! Mijn moeder ook weer blij :)