Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil een electrische gitaar kopen dus deze set. maar moet ik daar nog een stemmingsapparaat bij kopen? zie link... deze wil ik

http://www.kijkshop.com/product/15864/5068-5088-5091/vrije-tijd/muziekinstrumenten/gitaren/phoenix-elektrische-gitaarset-voor-starter/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
758

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou nooit een instrument bij een kijkshop of online kopen.
Een gitaar koop je tenslotte om op te spelen en naar te luisteren en niet om naar te kijken.
Ook degelijke muziekhandels verkopen tegenwoordig heel betaalbare beginnersets en daar weten ze wat ze verkopen en kunnen ze je advies geven en er naar laten luisteren. Als je op een rustig moment gaat willen ze best wat voor je spelen en kun je vergelijken tussen verschillende gitaren. Je betaalt misschien iets meer, maar je loopt veel minder risico. Elk bedrijf kan voor een paar tientjes in China een sinaasappelkist mooi laten opspuiten maar dan heb je nog geen gitaar.

Ik zou in ieder geval wel een digitaal stemapparaatje kopen. Die vind je al voor een paar tientjes en dat verdien je gemakkelijk terug doordat je dan minder snaren breekt.
Je kan ook een guitar tuner downloaden voor op je PC of luisteren naar een tuner op het net zoals bij Popschool Maastricht. Daar vind je ook andere nuttige informatie en helemaal voor nop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding