Wat zullen we doen ipv So why don't we go? in het nummer somewhere only we know van Keane.

we moeten voor school een andere Nederlandse tekst maken voor dit nummer. we kunnen alleen niets bedenken. ook het refrein Somewhere only we know moeten we nog.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
12 jaar geleden
Wat gaat dan de tekst over die je er tot dan toe van gemaakt hebt?

Antwoorden (2)

Ik zou het vertalen als:

Dus waarom gaan we niet,
naar een plek waar alleen wij het weten.

Ik hoop niet of dit op de melodie lijn moet passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je het vertalen of moet je er helemaal iets nieuws op bedenken? Het makkelijkst is het om iets te nemen dat ook op 'o' eindigt vanwege de herkenbaarheid.

"wat doe ik hiero?"

"Waar laat ik mijn piano" "Achter in de Makro" "Als ik met m'n maats blow" "Eindexamen Havo"

Laat je fantasie werken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+je, ;-) Met je alpino en een althobo,
onder de mistletoe op een naaktfoto
is ook maar zozo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar dat past dan weer niet in de melodielijn ;)