Hoe kan je ervoor zorgen dat spotify niet van liedje naar liedje gaat?

Ik bedoel dat hij gwn liedje na liedje doet in plaats van liedje 22 naar liedje 37

een jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Pieterke
een jaar geleden
Heb je hem misschien op shuffle staan?

Antwoorden (1)

Als hij random wisselt, dan heb je de shuffle functie aan staan. Zet deze uit en dan loopt alles weer op volgorde.
Icoontje ziet er zo uit.
Toegevoegd op 12 augustus 2022 20:11: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord
een jaar geleden
Dannybamster
een jaar geleden
Hoe kan je dat uitzetten?
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Erop klikken
Pieterke
een jaar geleden
@Dannybamster: Door op die pijltjes te drukken zet je shuffle uit en ook weer aan.
LeonardN
een jaar geleden
Bij mij (PC app) staat shuffle aan als de knop groen is. Uit als de knop wit is.
Ritsuka
een jaar geleden
Net even gekeken, als ik op mijn telefoon een liedje afspeel, zie ik dit onderin in een kleine balk. Als ik hierop tik, krijg ik schermvullend meer info te zien. Dan staat bij mij de shuffle knop linksonderin weergegeven.