saxofoon verplaatsen op fiets zonder saxofoonkoffer? hoe kan ik dat voormekaar krijgen

ik moet repeteren mee men band voor de eerste keer.. alleen probleem is.. ik heb geen saxofoonkoffer en geen enkel andere grote tas ( ik heb een tenor saxofoon)

Toegevoegd na 4 minuten:
btw ik ben 14

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (4)

Ik ben bang dat je dan toch gewoon vast zult moeten houden. Dit is natuurlijk sterk af te raden met het huidige weer.

Misschien kun je iemand vragen om je met de auto te brengen en op te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wikkel het in een laken en stop het dan in een grote boodschappentas met wat krantenproppen eromheen.

Wel goed opletten dat je tijdens het fietsen niet stoot.

Toegevoegd na 54 seconden:
Oh je hebt geen tas zie ik.
Misschien kun je bij de buren een boodschappentas lenen. Of een plastic tas van de supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Touwtje /riem aan onder en bovenkant en om je nek hangen. De mogelijk bestaat dan wel,dat je er in het begin geen geluid uit krijgt,omdat de lucht er in bevroren is. Dus eerst even laten ontdooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een vuilniszak misschien een optie....?