Bestaan er (goedkope) accordeons met hoofdtelefoonfunctie?

Bestaan er (goedkope) accordeons met hoofdtelefoon functie? Ik zou graag accordeon willen leren spelen, met behulp van voorbeeldvideo's op YouTube. Aangezien het in het begin nog niet zo mooi zal klinken, wil ik mijn buren er niet mee lastigvallen. Een accordeon met hoofdtelefoon zou dan een uitkomst kunnen zijn.

3 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Antwoorden (1)

Ja.

Ja, althans er bestaan digitale(ik zou ze zelf elektronisch noemen) accordeons. Je krijgt dan iets wat vergelijkbaar is met een elektrische keyboard, je moet het geluid via een kabel ergens heenleiden, of je kan een koptelefoon gebruiken of de interne speakers gebruiken.

https://www.bax-shop.nl/accordeon/roland-fr-1x-bk-v-accordion-pianoklavier-zwart?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces&gclsrc=aw.ds&&gclid=CjwKCAiAwrf-BRA9EiwAUWwKXndB7B9CUK2M093XQno3pdcgCb0j-4kvPHWgkBZop4htyYEhm2kaOhoCYW0QAvD_BwE

https://www.roland.com/global/products/fr-1x/
"or play privately with ear buds or headphones"
"of speel voor je zelf met hoofdtelefoon"

Goedkoop is geen objectieve maatstaf dus daar kan niets over gezegd worden. 1500 euro kan je als goedkoop maar ook als duur ervaren.
Toegevoegd op 07 december 2020 12:43: afbeelding
Plaatje bij antwoord