Dag allemaal! Ik ben op zoek naar een nummer begin jaren 90.Wie heeft een idee?

Groep en titel weet ik niet....melodie ook niet alleen dat ik het een lekker nummer vond. Het clipje speelt zich af op het gras tijdens een picknick. Ik dacht 2 vrouwen en 1 man. Man met sluik haar langs zijn gezicht en hij fluit tijdens het nummer. De vrouwen zingen. Erg kleurrijk, in mijn herinnering geen herrie!!!
Ik hoop dat iemand dit zal herkennen!
Dank!!!!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

alane van wes? Was wel met meer mensen, maar ook gras. Of nur noch mit dir, van rosenrot. Ook clipje met gras. Wel erg lastige omschrijving hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dj jezzy jeff and the fresh prince - summertime. Veel gras, maar geen man met sluik haar maar eerder afro :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
seven days in sunny june, jamiroquai?