Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe worden de mensen geloot die worden gebeld voor het geluid van Q-music?

Een collega van mij beeweerd dat het tijdstip van SMS-en invloed heeft op het feit of je terug gebeld wordt of niet. Ik ga er vanuit dat bij dit soort hoge geldprijzen een notaris aanwezig is en er een willekeurige SMS-er wordt uitgeloot. Onafhankelijk van wanneer je de SMS hebt verstuurd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het tijdstip heeft in zoverre invloed dat het volgens mij per uur ofzo verwerkt wordt. Dus als je nu een smsje stuurt doe je zeg maar mee met de trekking van 9 tot 10 uur, als die dan geweest is moet je opnieuw smsen voor de volgende trekking van 10 tot 11.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat ze voordat iemand in de uitzending komt ze vragen wat voor antwoord iemand wil geven. Wanneer dit het goede antwoord is en er zijn nog niet genoeg bellers geweest komt deze niet in de uitzending. Pas wanneer ze genoeg geld binnen hebben laten ze iemand door die het goede antwoord heeft.

Toegevoegd op 23-04-2009 10:12:53
Sorry het gaat om SMSjes. Dan is het nog makkelijker. Gewoon mensen met foute antwoorden terugbellen totdat er genoeg geld binnen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er word steekproefsgewijs terug gebeld, maar wel eerst allemensen die het fout hebben gesmst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding