Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke muziek werd er door de nos gebruikt in de ''preview'' Italië Paraguay? Ik heb al gezocht op internet maar ik kan het filmpje niet vinden.

Toegevoegd na 10 uur:
bedankt voor je reactie maar dat is niet wat ik bedoelde... het nummer wat ik bedoel zit in het aller laatste stukje van de voor beschouwing en is volgens mij elke keer anders. Bij Italië - Paraguay was het een beetje electro/breakbeat nummer..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
646

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb de "preview" niet gezien, maar het deuntje dat veel gebruikt wordt in de uitzendingen van de NOS en ook van Studio Voetbal is het liedje Marabi van Mafikizolo, misschien dat het dezelfde is.

Ik heb het liedje hieronder toegevoegd als Youtube video. Ik hoop voor je dat dit is wat je bedoelt, anders weet ik het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via www.nos.nl/zoeken en dan kennismaking vind je 58 filmpjes bij allen wordt volgens mij hetzelfde muziekje gebruikt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding