Welke muziek werd er door de nos gebruikt in de ''preview'' Italië Paraguay? Ik heb al gezocht op internet maar ik kan het filmpje niet vinden.

Toegevoegd na 10 uur:
bedankt voor je reactie maar dat is niet wat ik bedoelde... het nummer wat ik bedoel zit in het aller laatste stukje van de voor beschouwing en is volgens mij elke keer anders. Bij Italië - Paraguay was het een beetje electro/breakbeat nummer..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik heb de "preview" niet gezien, maar het deuntje dat veel gebruikt wordt in de uitzendingen van de NOS en ook van Studio Voetbal is het liedje Marabi van Mafikizolo, misschien dat het dezelfde is.

Ik heb het liedje hieronder toegevoegd als Youtube video. Ik hoop voor je dat dit is wat je bedoelt, anders weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via www.nos.nl/zoeken en dan kennismaking vind je 58 filmpjes bij allen wordt volgens mij hetzelfde muziekje gebruikt