De titelsong Circle of Smile, waarin Toots Thielemans de mondharmonica bespeelt, is evenals alle andere muziek in de serie geschreven door Jurre Haanstra. De muziek in de serie is onder andere uitgevoerd door leden van het Radio Filharmonisch Orkest, pianist George Wink en Jurre Haanstra zelf. Een compilatie van muziek uit de serie is in 1995 op cd uitgebracht door Mercury Records en in 2005 her-uitgegeven door Universal Music.
fremar
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Zie mijn reactie op het antwoord van marieke917.
Nine lives cat!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
corzijlstra
8 jaar geleden
Inmiddels heb ik ook het nummer Midnight Beat gevonden, gecomponeerd door Jurre Haanstra. Dat nummer lijkt mij niet gespeeld door het Radio Filharmonisch Orkest, maar lijkt mij meer in de sfeer van The Allman Brothers Band. Welke popgroep heeft dat nummer gespeeld? En "Nine Live Cat"?