Hoe heet die Spaanse zomerhit uit de jaren 80? Volgens mij zit ook het woord “Luna” in de titel.

Er is volgens mij Spaanse zomerhit uit de jaren 80 (‘84 of ‘85), er lijkt op een gegeven moment gezongen te worden “A,O,U,R”. Volgens mij zit ook het woord “Luna” in de titel. Het is niet veel en misschien heel kryptisch, maar misschien weet iemand wat ik bedoel.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Antwoorden (1)

"Hijo de la luna" van de Spaanse groep Mecano. In 1986 een hit.
Toegevoegd op 23 april 2020 21:30: video
Amadea