Wie zingt "Turn around" in het nummer van Bonnie Tyler?

In het nummer: Total Eclips of the Heart van Bonnie Tyler, hoor je op de achtergrond, Turn around (bright eyes). wie zingt dat. in de videoclip is het 1 van de jongens van het internaat.

4 jaar geleden
in: Muziek
4.5K

Antwoorden (2)

Zijn naam luidt Rory Dodd. Een Canadese rockzanger die vooral als achtergrondzanger optrad, maar dus ook de tweede stem zong bij Bonnie Tyler.
Amadea
4 jaar geleden
Kan Kareen Antonn zijn we zij trad wel eens vaker met bonnie op en dit is een van de nummers maar Rory Dodd zong het ooit voor haar