Wanneer gaat bloedblaar weer optreden?

Volgens de website http://bloedblaar.nl staan er geen optredens van deze metalband meer gepland...

Heeft iemand een idee of ze weer gaan optreden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Kimath
12 jaar geleden
Wat een bandnaam :p
Amadea
12 jaar geleden
Waarom heb je als trefwoorden "blaar", "bloed" en "prikken" erbij gezet? Die hebben er toch niets mee te maken?

Antwoorden (2)

De komende optredens zijn afgelast. Als ik jou was zou ik Twitter via google in de gaten houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee er staan alleen oude optrendens op. Ik begreep van de facebook van de zanger dat ze momenteel bezig zijn met nieuwe nummers.. en een nieuwe cd.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, is er ook al iets bekend over hun nieuwe tour?