Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een volledige versie vinden van het nummer De nieuwe club van Sinterklaas?

Ik ben op zoek naar de volledige versie van het nummer: De nieuwe club van Sinterklaas (2001) maar tot op heden heb ik nog geen succes gehad. Heb wel een site gevonden waar een kort stukje te horen is maar niet de volledige versie. het nummer staat op dit album: ''Fox kids Sint hits : Coole Piet en de inpakbende''

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Amadea
6 jaar geleden
Dan koop je dus dat album!
Iloon2punt0
6 jaar geleden
Kan je de link plaatsen van die site, dan eet ik zeker dat ik het juiste nummer zoek.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
dat is het probleem juist Amadea... het is dus nergens te koop. https://www.muziekweb.nl/Link/LAX1157/Fox-kids-Sint-hits-Coole-Piet-en-de-inpakbende?TrackID=LAX1157-0016 dit is de site waar ik dat korte stukje heb gevonden Iloon2punt0

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gevonden!!
Link 1 is specifiek voor dat nummer.
Link 2 brengt je naar de hele CD.

Klik op dat pijltje naast het nummer en je kunt 'm downloaden. Heb ik net ook gedaan en je krijgt het hele nummer.
(Lees meer...)
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding