wie weet de titel van het liedje uit de film 'Ja, ik wil!' met Elise Schaap? Het liedje komt een paar keer in de film voor

hoi,
Ik heb laatst de film 'Ja, ik wil!' met Elise Schaap gekeken. Hierin komt een aantal keer een liedje voor. Deze luistert ze en zingt ze mee in de auto scenes. Ik dacht tijdens de film: goh, dat liedje moet ik opzoeken. Maar nu ben ik de tekst vergeten en als ik op de film zoek, krijg ik ook niks. Ik hoop dat iemand het weet of de film heeft om het terug te kijken.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
9.7K

Antwoorden (1)

Antoni