hoe treden pianisten op op straat?

Ik wil graag op straat spelen met mijn elektrische piano maar vroeg mij nu af, hoe doen pianisten dat? in een elektrische piano kan je geen batterijen steken en in (zover ik weet) geen steden kan je elektriciteit verkrijgen. ik heb al gekeken voor powerbanks met een stopcontact maar die dingen kosten minstens 200 a 300 euro.
weet iemand hoe ik dit (goedkoper) kan oplossen?

alvast bedankt
Robbe

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Ze zijn er wel op batterijen hoor.
Bijvoorbeeld Yamaha np-12

Antwoorden (1)

Je moet zien dat alle elektrische piano's niet op 230V spelen, maar allen een voeding hebben ingebouwd, je zou de secundaire spanning moeten weten wat vaak iets van 12V is, en dan volstaat een ombouw in de piano en een auto-accu om op straat te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver
6 jaar geleden
Snap - niet.
Klopt namelijk helemaal, veel elek pisno maken gebruik van een adapter.
Dus een accu en eventueel omvormer en gaan. +
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Compensatie+