wie kan me helpen. ik heb pas een nummer gehoord op de radio. ik weet alleen nog een paar zinnen. wie kan me helpen?

het pas op 100%nl en dit zijn een paar zinnen:
met mij gaat het goed... ja met mij gaat het goed.. alleen ben ik zo alleen''
breng mij terug naar de zon want ik bevries,. ik kom je tegen, en ik lieg.. ik ben blijven hangen in een waardeloze droom....

ik dag dat hij van Ruben annik was maar daar kan ik niet veel wijzer uit worden. wie wil me helpen om te zeggen hoe het nummer heet'' alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
2.4K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je zou hier eens kunnen kijken: https://playlist24.nl/100pnl-playlist/

Antwoorden (1)

Dat is van Ruben Annink, ja. De titel van het lied is 'Goed'.

Toegevoegd na 15 minuten:
En het antwoord dat ik op jouw tweede vraag wilde geven, maar die toen verwijderd bleek, luidt:

Je hoeft die jongen niet te kennen hoor, om dat filmpje op zijn instagramaccount te kunnen zien en horen. Shazam vertelt mij dat het muziekfragment komt uit "Alive" van Madden. Hoor maar: https://youtu.be/UcK7vaya5Lw?t=156
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
jaah eindelijk! dankjewel.. wel jammer dat hij er alleen akoestisch op staat en niet lyrics maar dat geeft niet.. dankjewl
Antoni
6 jaar geleden
Ruben Annink – Goed
Foto’s van jou, foto’s van ons
Foto’s van voor de ellende begon
Brieven ruiken naar Chanel number five
Ik wil niets liever dan terug naar die tijd
Terug naar de ochtend die ruikt naar je geur
Terug naar de kamer gevuld met je kleur
Terug naar de puinhoop gemaakt door ons twee
Maar ik checkte je Facebook…
En met jou gaat het goed, met jou gaat het goed
En ik ben zo alleen, ja ik ben zo alleen
Breng mij terug naar de zon want ik bevries
Ik kom je tegen en ik lieg
Ben blijven hangen in een waardeloze droom
Foto’s van jou, foto’s van hem
Foto’s van die fijne plek waar je bent
En je vriend doet echt alles, volgens mij gaat die vreemd
Is zwemmen met haaien, niet iets te extreem?
En weet deed je in de jungle, want je houdt niet van spinnen
En wat kan die het goed vinden, met al je vriendinnen
Ik en mijn biertje, we blijven liever binnen
Ooh kijk maar op mijn timeline
Met mij gaat het goed, met mij gaat het goed
Alleen ben ik zo alleen, ja ik ben zo alleen
Dus breng mij terug naar de zon, want ik bevries
Ik kom je tegen en ik lieg
Ben blijven hangen ik ben waardeloos
Breng mij terug naar de zon, want ik bevries
Ik kom je tegen en ik lieg
Ben blijven hangen in een waardeloze droom
En met jou gaat het goed, met jou gaat het goed
En ik ben zo alleen, ja ik ben zo alleen is de hele tekst volgens een commentaar onder de video.