Spotify speelt nummer langzamer af dan gewoon, hoe los ik dit op?

Sinds een tijdje heb ik problemen met Spotify. Ik gebruik het op verschillende platforms (Android, Apple, Windows, PlayStation) maar overal speelt hij nummers langzamer af dan ze zouden moeten. Alsof de afspeelsnelheid op 0,7 staat i.p.v. 1
Het Is voor veel nummers nauwelijks waarneembaar, maar bij bijvoorbeeld rap of hiphop merk ik het wel echt. Vroeg me af of iemand weet hoe dit zou kunnen komen en hoe ik het oplos. Aangezien het op verschillende apparaten gebeurt, ligt het niet aan mijn apparaat maar ergens in mijn Spotify account lijkt me..

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
17.6K

Antwoorden (1)

Misschien kun je proberen om al de geavanceerde opties uit te schakelen.
Kijk bij Spotify > Preferences > Playback.

Hierover gaat ook een topic op de spotify community pagina, dus je kunt eventueel ook nog even op het linkje klikken voor meer info.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dankjewel, ja heb zelf ook al een topic geopend daar. Dachr even dat je verwees naar mijn topic haha. Maar al die suggesties al geprobeerd jammergenoeg. Niks lijkt te werken :(