Hoe heet het liedje wat je hoort bij de reclame van Volkswagen, waarbij een oude dame haar auto verkoopt?

"Buying a Volkswagen from an old lady"

Die bedoel ik dan, kan iemand mij helpen welk liedje er wordt gespeeld?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
3.9K

Het beste antwoord

"Looks like we made it" uitgevoerd door Dominic Grant.
(origineel van Barry Manilow)

Toegevoegd na 40 seconden:
http://www.muziekindereclame.nl/muziek_in_de_reclame/volkswagen_golf_reclame_liedje.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! +

Andere antwoorden (1)

Kijk even in bron, dit is 'm volgens mij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij is hij wel door een ander iemand gezongen nu, maar ik kan het ook fout hebben. Dit is het liedje tenminste wel, en ik vind 'm nog mooier dan in de reclame.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Super!