Hoe heet het nummer met de woorden "padadada" die rond de jaren 80 door een donkere oude man gezongen werd?

Meestal wordt het lied rond kerst gedraaid, maar het is geen kerstlied. Ik kan alleen de woorden 'padadada, padadada' herinneren. Dit clip was iets appart. Donkere pop met dikke lippen geloof ik. En de zanger was beetje dik en droeg een pak.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
4.2K
Antoni
6 jaar geleden
Misschien een lied van Barry White? Die kan je wel dik noemen en hij droeg altijd een pak.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, te jong...
Antoni
6 jaar geleden
"We all stand together" van Paul McCartney wordt rond kersttijd altijd gedraaid zonder dat het een kerstnummer is. Er zit een refreintje in dat zo ongeveer "Pam pam pam, we all stand together" gaat. Misschien bedoel je dat nummer? Het heeft, voorzover ik weet, verder niet de kenmerken die je verder noemt, maar misschien haal je wat nummers door elkaar?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Aparte clip.. pop.... dikke lippen... pak https://www.youtube.com/watch?v=8CTs8a7dVa0
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja dat is hem MrTomaat. Haha. Dank je wel. Ik ben heel blij! <3

Het beste antwoord

De beschrijving van de clip doet mij het meest denken aan "Reet petite' van Jackie Wilson. De gegeven woorden zijn er echter niet in te horen, en het is ook geen kerstnummer. Maar omdat je hier een echt aparte clip met een donkere oude man met dikke lippen ziet zou het 'm toch wel eens kunnen zijn....
Het origineel werd uitgebracht in 1957, maar in 1986 werd het liedje opnieuw populair door een met behulp van klei gemaakt animatiefilmpje.
Amadea
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Super bedankt. Deze zoch ik! Top. Dank je wel!

Andere antwoorden (1)

zou het ``Only you`` kunnen zijn`?
ik dacht dat het van Billy Joel was, maar daar kan ik hem niet vinden.
Maar je vroeg om de titel en daar komen die woorden wel in voor. Het wordt meerstemmig gezongen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank, maar die is het ook niet. :p
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
op radio 2 heeft Gerard Ekdom een ochtendprogramma van 06.00 uur tot 0.900.
rond 7.45 uur is er een item waar in Gerard mensen probeert te helpen die een bepaald nummer zoeken.
meestal weet hij wel welk nummer er bedoeld wordt.
zelfs met heel weinig informatie.
en zo niet dan wordt de hulp van de luisteraars ingeroepen.
je zou eens kunnen kijken op de site van radio 2.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dank je wel. Inmiddels weet ik welke het was. Voor een volgende keer is dit radio programma een optie. :-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
nou ben ik wel heel benieuwd welke het nou was.....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb het inmiddels gezien!