Is dit een bestaand liedje?

is dit liedje http://www.youtube.com/watch?v=l1z1sKeo0bU een bestaand liedje, of is het speciaal voor het filmpje gecomponeerd? En zo nee, wie zingt het??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het is speciaal gemaakt. Maar we gaan er verder niet achter komen door wie.
Greenpeace doet daar buitengewoon geheimzinnig over:

"Er is geen CD van de muziek te koop. De muziek bij de spotjes wordt speciaal gemaakt. Meestal is het een compilatie van verschillende muziekstukken, die tot een geheel worden gesmeed. Daarom is het ook niet mogelijk de naam van de componist te geven."

En daar zult u het mee moeten doen, zou de Rijdende Rechter zeggen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

'T is niet eens een liedje, steeds dezelfde akkoorden met doorlopend drum-ritme en af en toe wat 'You you' en 'yeah yeah'.