Is er een stuk voor viool, cello en dwarsfluit voor gevorderden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je gevorderd bent neem ik toch aan dat je zelf arrangementen kan maken van klassieke stukken voor de 3 genoemde intrumenten... of zie ik dat verkeerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
karig hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer het zelf eens. Inderdaad een muzikant is geen componist! Het ene is noten lezen het andere maken/schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
arrangemant zal een groot woord zijn, maar als ik iets hoor voor meerdere instrumenten en wil in mijn eentje op gitaar spelen, zoek ik de akkoorden uit, laat wat pentatonische ladders er op los totdat ik de feel voor te pakken heb... misschien voor de purist wat lastiger te bewerkstelligen. maar ik speel dan ook geen klassiek. het enige punt is dat als je zelfs aan de slag gaat met een stuk voor meer instrumenten je hetmet een beetje moeite ook zelf een stuk voor gevordeden kan maken. bijkoment voordeel is dat je zelf dingen moet uitzoeken ipv stomweg notatie lezen.

Het beste antwoord

Ga naar een goede muziekwinkel, waar ze bladmuziek verkopen. Je kunt ook een muziekuitgeverij aanschrijven, mailen of bellen, bv Annie Bank.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach ja zo simpel is het

Andere antwoorden (1)

Viool: de 24 capricci van Paganini.

Cello: de cello-suites van Bach.

Dwarsfluit: de 12 fantasieën voor solofluit van Telemann.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp dat de vragensteller zoekt naar een stuk voor de combinatie van die drie instrumenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja