Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke artiest met Nederlandse dame op het podium ?

Daar was een artiest die een Nederlandse dame op het podium trok, zij randen hem bijna aan. Ik dacht dat het Robbie Williams was. Maar mijn vriend denkt dat het Bruce springsteen is. Maar wie is het eigenlijk en waar vind ik die clip ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De artiest waar jij het over hebt is inderdaad Robbie Williams. Dit was een Nederlandse dame en was nogal een heiso toendertijd.

Je vriend heeft daarbij niet helemaal ongelijk. Want Bruce Springsteen heeft ook eens iemand op het podium getrokken. Maar... dat was geen Nederlandse. Dat was in de clip van Dancing in the Dark.

Toegevoegd na 16 seconden:
heisa, niet heiso natuurlijk ;)

Toegevoegd na 17 minuten:
Vergeten extra te vermelden: de persoon die op het podium getrokken werd was Courteney Cox (Arquette). Nu bij de meeste mensen bekend als Monica van de serie Friends.

Wellicht dat je vriend dat verhaal ooit heeft gehoord/gelezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan ook zijn dat je Enrique Iglesias bedoeld. Kan er geen bewegende beelden van vinden ,maar heb wel een linkje met foto en wat tekst toegevoegd.

Toegevoegd na 14 seconden:
Was trouwens in belgie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding