hoe heet het snelle nummer dat net in de top 40 heeft gestaan, met ukulele's erin?

twee of vier mannen zingen in het nummer. Het werd erg goed ontvangen, maar ik kan het niet weer terug vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik moet meteen aan Mumford and sons denken als het over een snel nummer in de top 40 met 2 of 4 zingende mannen gaat, maar dat is met een banjo ipv een Ukelele.

Dus wellicht bedoel je 'I will wait' van Mumford & Sons.

Het meeste recente top 40 nummer met een Ukelele is denk ik 'Hey! soulsister' van Train
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
die bedoelde ik inderdaad, maar ik zie nu ook dat daar geen ukulele maar een banjo in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
was idd geen ukulele, maar wel het nummer dat ik bedoelde.

Andere antwoorden (1)

http://www.youtube.com/watch?v=KRAMNWzfjcg one day

Of one more night http://www.youtube.com/watch?v=k_yAMnf3S4E&feature=youtube_gdata_player

Verder zou ik echt geen idee hebben...