Wat is een goede platen maatschappij voor artistieke muziek? ( soundscapes )

Een message in a bottle hier ... want deze vraag is zo specifiek dat waarschijnlijk niemand het antwoord weet.... ik zoek naar een speld in een hooiberg.

Dit is mn site : http://www.myspace.com/edwinemanuelposse met daarop wat van mn werk.

Op een dag kreeg ik bezoek van de erg beroemde Vanessa Daou uit amerika ( erotische lounge muziek maakt ze ) en zij gaf me als rapport cijfer een tien.

Maar mn muziek is niet echt mainstream dus ja ik heb wel eens geprobeerd een maatschappij te vinden die met me in zee wil gaan .

Ik denk dan niet aan 90 000 cds hoor .... maar gewoon een paar.

Ha ik weet dat ergens op deze planneet wel iemand bestaat die intresse heeft in zo een project.... alleen ja ha ha het zoeken ernaar is wel een grote klus....

okidoki bedankt voor het lezen ( en luisteren ? )

gr gr edwin toi toi toi

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

ga live spelen, en zet je muziek online met zo'n donatie systeem.