Als er een Nederlands nummer op de markt kom wil ik graag weten of het een cover is,Welke site kan ik dat zien?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je een letterlijke cover, of een vertaalde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertaalde

Het beste antwoord

Voor veel liedjes kan je daarachter komen via http://www.originals.be/nl/ , gecombineerd met het gelijknamige boek. Maar het blijft een tijdsopname, dus de lijst is nooit compleet.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou de lyrics kunnen googlen, als het nummer oorspronkelijk van een andere anrtiest is zal je de lyrics ook onder de naam van die artiest vinden.