Als je in vak 102 rij 10 zit bij de ziggo dome amsterdam zie je dan het gezicht (ogen neus etc.) van de artiest?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
3.6K
ronron1212
7 jaar geleden
Zal lastig zijn je zit rechts van het podium en kijkt dus schijn naar rechts.

Het beste antwoord

Beste Avdt,

Vak 102, rij 10 in de Ziggodome is een prima plek om de optredende artiest goed te kunnen zien.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
De reactie bij de vraag geeft andere info. Hoe kunnen wij weten of wat jij beweert correct is?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dankje wel ik ga namelijk naar shawn en wil het goed zien