heb je een site waarin je karaoke kan laten maken voor je liedje?

ik ben een karaoke nodig voor mijn liedje

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
TurfGraver
7 jaar geleden
Je zou het zelf kunnen proberen te maken.
http://homestudioplugin.nl/plug-ins/audio-bewerken/

Antwoorden (2)

Nee.
Je kunt zoeken naar bestaande karaokes. Maar omdat er auteursrechten mee te maken hebben is het niet mogelijk om elk willekeurig liedje te laten bewerken naar een meezingversie.
Amadea
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Het bewerken (of maken) is mogelijk.
Er in handelen mag niet. :)
Amadea
7 jaar geleden
En er dan ook niet betaald mee optreden. Alleen tussen de schuifdeuren zou mogen...
Nee, je zou eventueel opzoek kunnen gaan naar een instrumentale versie van het liedje.