hoe heet dat nummer met die rapper of zanger met die (stoute) kinderen in een klas?

Hij zingt dan over een school met kinderen samen. En t is een Engelstalig nummer. En ze zingen dan volgens mij over dat school vervelend is. En je hoort zo af en toe geklap tussendoor, en t nummer heeft een hele lange eindmelodie waar niet in gezongen of wat dan ook wordt. Kennen jullie die?

7 jaar geleden
in: Muziek
1.9K

Het beste antwoord

Another brick in the wall (part two), met het thema We don't need no education, van Pink Floyd.

Toegevoegd na 1 uur:
Een koor van kinderen van de Londense Islington Green School zingt mee met het lied.
Antoni
7 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gangsta's Paradise misschien? Van Coolio?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://m.youtube.com/watch?v=ewRjZoRtu0Y

Paper planes van M.i.a. ? Zou je deze bedoelen?