Waarom knippen sommige gitaristen de snaren aan de bovenkant van hun gitaar niet af? hierdoor bungelen ze maar een beetje in het rond?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ze vinden zichzelf dan cool, want dat heeft een "idontcare"-houding

Ik doe dat ook niet, heeft vooral met luiheid te maken xD

Ik kan maar twee mogelijkheden bedenken: ofwel ze zijn lui (dit is de categorie waar ik zelf onder val), of ze vinden het er 'cool' uit zien.

Waarschijnlijk omdat ze geen ijzertangetje bij de hand hebben bij het vervangen van de nieuwe snaar. Of daar te lui voor zijn....

Omdat je je veel beter kunt verdedigen als je ze laat zitten. Hier een voorbeeldje van een wereldberoemde gitarist die dit heel slim gebruikte:

Bronnen:
http://youtu.be/dv1bM0pp_o4

Een mogelijkheid is zuinigheid.Dat heb ik zelf met een vioolsnaar. Zo'n snaar kan breken. Met een beetje geluk is de snaar net lang genoeg om hem nog een keer op spanning te brengen. Verder natuurlijk slordigheid.

Luiheid, of het ziet er cool uit. Soms wordt ook wel de snaar iets uitgerekt (door weersomstandigheden) dan kunnen ze dat overige deel gebruiken.

Ze hoeven niet te bungelen"dat zuinig zijn slaat echt alles! "Dat is professioneel"; je kan 'm inderdaad nog wel es vd.hergebruik

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100