Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom knippen sommige gitaristen de snaren aan de bovenkant van hun gitaar niet af? hierdoor bungelen ze maar een beetje in het rond?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag ik me ook af

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze vinden zichzelf dan cool, want dat heeft een "idontcare"-houding
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik doe dat ook niet, heeft vooral met luiheid te maken xD
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het er wel grappig uit zien juist, als je weet hoe goed ik mijn gitaren onderhoud, kan je mij niet lui noemen ;)
Ik kan maar twee mogelijkheden bedenken: ofwel ze zijn lui (dit is de categorie waar ik zelf onder val), of ze vinden het er 'cool' uit zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat ze geen ijzertangetje bij de hand hebben bij het vervangen van de nieuwe snaar. Of daar te lui voor zijn....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je je veel beter kunt verdedigen als je ze laat zitten. Hier een voorbeeldje van een wereldberoemde gitarist die dit heel slim gebruikte:
(Lees meer...)
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk voorbeeld?
Een mogelijkheid is zuinigheid.Dat heb ik zelf met een vioolsnaar. Zo'n snaar kan breken. Met een beetje geluk
is de snaar net lang genoeg om hem nog een keer op spanning te brengen. Verder natuurlijk slordigheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hoeven niet te bungelen"dat zuinig zijn slaat echt alles! "Dat is professioneel"; je kan 'm inderdaad nog wel es vd.hergebruik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding