Welke tune hoor je in het begin (eerste 30 sec) van de video Euro 2016 Preview Magazine ?

Graag titel en auteur

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
7 jaar geleden
Da's nou ook wat, geef jij mooi een link en geeft die de melding "Omwille van beperkte uitzendrechten is deze video alleen te bekijken binnen België". Hoe kunnen wij in Nederland nou horen welke tune jij zoekt?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Een ongelukkig toeval, heb inmiddels een antwoord gekregen van een ander lid, toch bedankt voor de moeite !

Het beste antwoord

Dit is een nummer van: David Guetta ft. Zara Larsson en heet: This One's For You
Zie hieronder de link naar youtube voor het officiële nummer en bijbehorende clip.

https://www.youtube.com/watch?v=MoHnffhBwqs