kan ik concertkaarten met een andere naam gebruiken?

ik ben dus van plan om concertkaarten te kopen van een persoon die verhinderd is. maar zijn naam staat wel nog op de kaartjes. kan ik de kaartjes dan wel gebruiken ondanks dat ik niet die persoon ben?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dat op de kaart een naam staat is nou juist een methode om tegen te gaan dat er via internet illegaal (en tegen woekerprijs) doorverkocht wordt. Als bij de ingang met een ID-check gecontroleerd wordt dan mag jij met zo'n concertkaart niet naar binnen en is het dus dubbel pech hebben. Bij een kleine zaal is die kans aanwezig, maar gaat het om een grote happening dan zou je het er op kunnen wagen.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt niet wat je zegt. Ik ga al jaren naar Solar met een grote groep en ik ben degene die altijd de kaartjes bestelt. Mijn naam en gegevens staan op ieder kaartje. De helft van de groep komt op eigen vervoer en gaat op eigen gelegenheid naar binnen. Bij de ingang van het campingterrein wordt altijd je ID gevraagd. Nooit problemen mee gehad. Zelfde geldt voor Mysterieland.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het gaat om het concert van Adele in het sportpaleis in antwerpen. lijkt me wel vervelend om dan van iedereen hun ID te checken inderdaad...maar ik wil het graag zeker weten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Weet niet of ze je id checken maar ze moeten ook je kaartje controleren veel extra werk is het niet om je id mee te kijken
Amadea
8 jaar geleden
Sportpaleis Antwerpen is dus zo'n grote happening, waar het niet kan worden gecontroleerd omdat dit veel te veel tijd zou kosten.
Ja dat kan:

Is het erg als er een andere naam staat op mijn kaartje?
Het maakt het niet uit welke naam er op de kaarten staat, bij de deur zal niet op naam worden gecontroleerd.

http://www.mojo.nl/adele-faq/