Cro rapt erover dat zijn vriendin hem heeft verlaten, en hoe hij daarmee omgaat.
De vertaling van de tekst is ongeveer zo:

Dit was de slechtste week die ik ooit in mijn leven had
Ik weet niet of ik op moet staan, heb geen idee wat ik doe
Op de een of andere manier lijkt alles stront
Zo dicht bij de bodem van de put ben ik nog nooit geweest
Want mijn geld is verdwenen en mijn vrouw heeft me bedrogen
Tja, het zij zo...

Tabé, ik voel me nu zo vrij en wil niet naar huis gaan
Wat morgen komt kan me geen donder schelen
Ik hef mijn glas en schreeuw Tabé!

Vervolgens gaat de persoon over wie het gaat zich in een nachtclub te buiten tot de zon weer opkomt. Hij wordt wakker in een onbekend huis vol vrouwen. Z'n broek is gescheurd en z'n auto verdwenen. Hij drinkt het weg met goedkope wijn en whisky.
Amadea