Waar gaat het nummer "I Heard It Throuh The Grapevine" over?

8 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Antoni
8 jaar geleden
De zin die er op volgt "Not much longer would you be mine", geeft de essentie al aardig weer!

Antwoorden (1)

Dat is niet moeilijk te raden als je de vertaling van de tekst leest:

Ik wed dat jij je afvraagt hoe ik wist van jouw plannen om mij verdriet te doen
Met de een of andere kerel die je al eerder kende
Weet je dat ik degene ben die meer van jou houdt?
Het verraste me volledig moet ik zeggen, toen ik er gisteren achterkwam

Weet je dat ik via het roddelcircuit hoorde dat jij niet veel langer meer de mijne zou zijn
Oh, ik hoorde het via het roddelcircuit en ik sta op het punt m'n verstand te verliezen

Ik weet dat een man verondersteld wordt niet te huilen
Maar deze tranen kan ik niet binnen houden
Jou verliezen zou het einde van mijn leven zijn, weet je
Omdat je zo veel voor me betekent
Je had het me beter zelf kunnen vertellen dat je van iemand anders houdt

Maar ik hoorde het via het roddelcircuit dat jij niet veel langer meer de mijne zou zijn
En nu sta ik op het punt m'n verstand te verliezen

Mensen zeggen dat je maar de helft moet geloven van wat je ziet
en helemaal niets van wat je hoort
Ik kan niet anders dan verward zijn
Als het waar is vertel het me dan alsjeblieft schat?
Ben je van plan mij te laten gaan voor die andere kerel die je vroeger kende?

Het gaat er dus over dat de man in de wandelgangen heeft gehoord dat zijn geliefde weer met haar vorige relatie omgaat. Hij houdt zoveel van haar, kan het niet geloven. Gaat degene die alles voor hem is ineens bij hem weg?
Amadea