Wie weet waar ik "het gouden stuiverlied" kan downloaden?

Ik ben opzoek naar het gouden stuiver liedje,van stuif es in.Wie o wie weet waar ik dat kan downloaden,het liefst met mijn mobiel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

http://www.xs4all.nl/~reuf/muziek/martin/pinksterkamp/stuif_es_in.mp3
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Kijk eens op deze link. Het liedje staat er op. Of je het kunt downloaden dat weet ik neit. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze link werkt iig wel. Leuk om weer eens te horen. Maar duurde dat liedje niet veel langer?

Toegevoegd na 7 minuten:
En op LimeWire Plus staan div. uitvoeringen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of misschien toch maar een cd tje kopen? Download niet gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al bij museum voor beeld en geluid geprobeerd?