Wie kan mij helpen om de titel van dit geweldige muzieknummer te vinden?

Je kan het nummer vinden in deze link: http://www.rtl.nl/components/reality/vanettertotengel/miMedia/2006/week51/ma_van_etter_tot_engel_18_december.avi_plain.xml

De track speelt zich van 3:38 tot 4:14 af.

Je zou me er heel erg mee helpen, alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou zeggen: bom bom bom bom bom
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In elk geval is daar een iPhone app voor. Maar ik zal even zoeken :)

Het beste antwoord

Dat is de themesong van Shaka Zulu, de artiest moet ik nog even opzoeken.

Toegevoegd na 5 minuten:
De artiest is dus Margaret Singana, zie link, de tweede link is ene versie van het liedje.

Toegevoegd na 1 uur:
Voor alle duidelijkheid, de titel van het nummer is dus eigenlijk: "We are growing."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

IWER GEORGE met seasons

Toegevoegd na 19 minuten:
hahaha dit is dus het nummer van de advertentie voor het filmpje uit... lekker blond dus, en niet goed gelezen.
ik moet zeggen het is ook geen verkeerd nummer maar inderdaad geen zaka zulu... :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vind ik heel knap, dat is een Socaliedje dat ik absoluut niet gehoord heb op de aangegeven tijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh okee, die rumreclame vooraf, nu snap ik hem :)