Hee mensen! Ik heb een site nodig waar alle informatie staat van een bepaalde artiest of nummer, iemand die mij kan helpen? Ik stel dit zeer op prijs!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia
of
www.google.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het niet erg vindt om de informatie in het Engels te lezen is onderstaande site een goede bron van informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elk zichzelf respecterende band heeft ook een
- + myspace account,
- facebook
- twitter
- wiki
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het gaat om releases van bepaalde artiesten kun je ook eens naar deze site kijken (let op: informatie in het engels!)